March

WE Fashion lanceert functionele collectie: WE Hybrids

Comfort through technology

Je bent op (zaken)reis en wanneer je je kleding uit je koffer haalt, is alles gekreukt. Herkenbaar? De nieuwe collectie van WE Fashion is dé perfecte oplossing: WE Hybrids, een functionele ‘comfort through technology’ collectie met opvouwbare, kreukbestendige en ademende items, die perfect zijn om mee te nemen op reis. Vanaf half maart 2020 is de collectie verkrijgbaar in geselecteerde winkels en op wefashion.com

Comfort through technology

Deze premium-collectie biedt een moderne en verfijnde kijk op functionaliteit. Speciale stofkenmerken en functiegerichte constructies worden vertaald in tijdloze en strakke ontwerpen die ervoor zorgen dat je er elke dag moeiteloos gekleed uitziet. WE Hybrids staat voor ‘comfort through technology’, mede dankzij het gebruik van Coolmax®, een high tech polyester met als belangrijkste eigenschappen dat het de lichaamstemperatuur reguleert en een uitstekend draagcomfort heeft.

De ultralichte technische en kreukbestendige stoffen zijn uitermate geschikt voor warmere klimaten én makkelijk in te pakken. Daarnaast gebruikt WE® in deze collectie performance stretch, wat zorgt voor extreem comfort. Oftewel: een collectie die gemaakt is om het leven gemakkelijker te maken!

De collectie

De collectie bestaat uit 14 items, in kalme en tijdloze kleuren, zoals het opvouwbare pak met performance stretch, het coolmax vest en technische shorts. De prijzen variëren van 29,99 voor een ademende en vochtafvoerende polo tot 129,99 voor een blazer, die gemakkelijk in te pakken is (je krijgt er zelfs een handig zakje bij). De collectie is vanaf eind maart 2020 verkrijgbaar in geselecteerde winkels en op wefashion.com.

OVER WE FASHION

WE Fashion is een van origine Nederlands modemerk met stijlvolle, kwalitatieve collecties voor Men, Women en Kids. WE Fashion staat voor verbinding en wil klanten helpen zich ‘Casually Stylish’ te kleden voor alle momenten in het leven die ertoe doen. Van een gepland familiediner en sollicitatiegsprek tot een onverwachte gebeurtenis als een huwelijksaanzoek of een spontane ontmoeting met je ex. Het leven is een aaneenschakeling van momenten, verwacht en onverwacht, dus WEAR THE MOMENT.

De collecties worden verkocht via de eigen winkels, wefashion.com en online partners (o.a.Wehkamp en Zalando). Omni-channel initiatieven als het WE IS ME klantenprogramma, de WE Fashion app en de mogelijkheid om in de winkel online te bestellen, complementeren de winkelervaring. Met 181 winkels en meer dan 2100 medewerkers is WE Fashion vertegenwoordigd in Nederland, België, Luxemburg, Duitsland en Zwitserland. Het internationale distributiecentrum en het hoofdkantoor van de organisatie zijn gevestigd in Utrecht.