Touzani x WE: een exclusieve samenwerking met limited edition items

Vanaf 21 april 2020 is de unieke unisexcollectie voor kids verkrijgbaar op wefashion.com

Utrecht, 15 april 2020 - Met ruim 870.000 abonnees op YouTube en 1,2 miljoen volgers op Instagram is Soufiane Touzani één van de bekendste voetbalinfluencers van dit moment. Geïnspireerd door zijn verhaal, ging WE Fashion als onderdeel van haar Better Together missie de samenwerking aan met deze wereldberoemde freestyle voetbalpionier. Samen ontwikkelden zij de unieke en limited edition Touzani x WE collectie; 10 unisexitems voor kids in de exclusieve kleurstelling zwart en oranje.

Soufiane Touzani

Wie kent hem niet? Soufiane Touzani is dé wereldberoemde freestyle voetbalpionier en eigenaar van het grootste voetbalplatform van de Benelux. Als grondlegger van de sport is hij de eerste die de bekende voetbaltrucjes uitvoerde, waardoor freestyle voetbal een internationaal fenomeen werd. Daarnaast wordt hij wereldwijd gezien als de ‘King of Nutmegs’ oftewel 'Koning van de Panna'. Hij is naast voetbalfreestyler ook een inspirerende spreker en maker van unieke content voor zijn YouTube-kanaal Touzani TV.

De collectie

Touzani is een voorbeeld voor jongens én meisjes. Daarom lanceert WE Fashion in samenwerking met hem een unisexcollectie voor kids in de exclusieve kleurstelling zwart en oranje. De collectie bestaat uit 10 limited edition items, zoals een trainingspak, hoodies, joggingbroeken en T-shirts. De items uit de collectie hebben praktische én modieuze details. Zo is het trainingspak uitgevoerd met duimgaten in de mouwen en reflecterende elementen om ook in het donker goed zichtbaar te zijn en heeft het Rabona T-shirt een mesh inzetstuk bij de oksel voor ventilatie. Ook zijn de items te herkennen aan het kenmerkende Touzani-logo. De prijzen variëren van € 19,99 voor een bal tot € 89,99 voor een compleet trainingspak. De collectie is vanaf 21 april 2020 online verkrijgbaar op wefashion.com.

Instagram live

Op donderdag 23 april gaat Touzani live op het Instagram-account @wefashionkids. Hier kunnen fans hem het hemd van het lijf vragen! Binnenkort lanceert WE® bovendien een leuke social media challenge in samenwerking met de getalenteerde freestyler.

Noot voor de redactie:

WE Fashion: Liselotte van de Lustgraaf - Johansen | PR & Brand Activation manager |+31 6 5575 3952 | liselotte.van.de.lustgraaf@wefashion.com | press@wefashion.com |www.wefashion.com

Over Touzani

Een sporter die zakenman is geworden uit noodzaak. Op jongere leeftijd was hij een redelijk talentvolle voetballer die op weg was naar een profcarrière. Totdat er in 2002 een scoliose (een ernstige vergroeiing aan de wervelkolom) werd geconstateerd. Zijn droom van een carrière als prof viel in duigen maar er gingen tegelijkertijd een hoop deuren open. Nu staat hij vooral bekend om zijn voetbaltrucs en YouTube-kanaal waarin hij het opneemt tegen enkele wereldspelers, zoals Cristiano Ronaldo en Sergio Ramos.

Over WE Fashion

WE Fashion is een van origine Nederlands modemerk met stijlvolle, kwalitatieve collecties voor Men, Women en Kids en opgericht in 1962. WE Fashion staat met haar Better Together missie voor verbinding en wil klanten helpen zich ‘Casually Stylish’ te kleden voor alle momenten in het leven die ertoe doen. Van een gepland familiediner en sollicitatiegsprek tot een onverwachte gebeurtenis als een huwelijksaanzoek of een spontane ontmoeting met je ex. Het leven is een aaneenschakeling van momenten, verwacht en onverwacht, dus WEAR THE MOMENT.

De collecties worden verkocht via de eigen winkels, wefashion.com en online partners (o.a.Wehkamp, Zalando en bol.com). Omni-channel initiatieven als het WE IS ME klantenprogramma, de WE Fashion app en de mogelijkheid om in de winkel online te bestellen, complementeren de winkelervaring. Met zo'n 180 winkels en meer dan 2200 medewerkers is WE Fashion vertegenwoordigd in Nederland, België, Luxemburg, Duitsland en Zwitserland. Het internationale distributiecentrum en het hoofdkantoor van de organisatie zijn gevestigd in Utrecht.