WE Fashion wordt partner van bol.com

Samenwerking is onderdeel van Better Together missie

Utrecht, donderdag 2 april 2020 – In een tijd waarin samenwerken en online zichtbaarheid belangrijker is dan ooit, slaat WE Fashion onder het motto ‘Better Together’ de handen in één met Nederlands grootste webshop. Vanaf vandaag is de volledige MEN, WOMEN en KIDS collectie van WE Fashion namelijk ook verkrijgbaar op bol.com.

Het partnership met bol.com is een aanvulling op de huidige distributiekanalen van WE Fashion, met als doel de collectie voor een nog breder publiek toegankelijk te maken. De samenwerking tussen de modeketen en de webwinkel is in eerste instantie gericht op Nederland, maar de verwachting is dat dit in het tweede kwartaal van dit jaar wordt uitgebreid naar België. De bestellingen worden direct vanuit het distributiecentrum van WE Fashion verzonden.

“De samenwerking met bol.com is een belangrijke volgende stap in onze online groeiambities. Onze collectie kenmerkt zich door stijlvolle, kwalitatieve en toegankelijke items voor MEN, WOMEN en KIDS en is hiermee nog beter bereikbaar geworden voor een breder publiek. Bol.com helpt ons, als gerenommeerd partner, in het verbreden van onze online zichtbaarheid en omgekeerd zijn onze collecties een waardevolle toevoeging voor bol.com. Een samenwerking die dus goed aansluit bij onze Better Together missie.” aldus Joris Aperghis, CEO WE Fashion.

“Als platform willen wij samen met onze partners een zo breed mogelijk assortiment aanbieden voor Nederlanders en Belgen. Onlangs hebben we dames,- en herenkleding aan ons assortiment toegevoegd, daarmee is onze winkel completer dan ooit. WE Fashion biedt met hun collectie een zeer mooie toevoeging aan ons platform en het aanbod voor onze klanten.” Aldus Stefan Brzozowski, divisiedirector fashion bij bol.com

Andere online partners van WE Fashion zijn o.a. Wehkamp en Zalando.

Bekijk hier de WE Fashion collectie op Bol.com

Noot voor redactie:

WE Fashion: Liselotte van de Lustgraaf | PR & Brand Activation manager |+31 6 5575 3952 | liselotte.van.de.lustgraaf@wefashion.com | press@wefashion.com |www.wefashion.com

Over WE Fashion

WE Fashion is een van origine Nederlands modemerk met stijlvolle, kwalitatieve collecties voor MEN, WOMEN en KIDS. WE Fashion staat voor verbinding en wil klanten helpen zich ‘Casually Stylish’ te kleden voor alle momenten in het leven die ertoe doen. Van een gepland familiediner en sollicitatiegesprek tot een onverwachte gebeurtenis als een huwelijksaanzoek of een spontane ontmoeting met je ex. Het leven is een aaneenschakeling van momenten, verwacht en onverwacht, dus WEAR THE MOMENT.

De collecties worden verkocht via de eigen winkels, wefashion.com en online partners (o.a. Wehkamp en Zalando). Omni-channel initiatieven als het WE IS ME klantenprogramma, deWE Fashion app en de mogelijkheid om in de winkel online te bestellen, complementeren de winkelervaring. Met 180 winkels en meer dan 2100 medewerkers is WE Fashion vertegenwoordigd in Nederland, België, Luxemburg, Duitsland en Zwitserland. Het internationale distributiecentrum en het hoofdkantoor van de organisatie zijn gevestigd in Utrecht.