October

RESHARE YOUR PARTY WEAR

WE Fashion en het Leger des Heils geven feestkleding een tweede leven

Utrecht, 4 oktober 2018 - Om de missie van WE Fashion - BETTER TOGETHER - op een sympathieke en zinvolle manier verder uit te bouwen is het merk een samenwerking met het Leger des Heils gestart. Klanten kunnen van 6 oktober t/m 11 november 2018 hun gedragen WE party items inleveren bij één van de 100 Nederlandse WE stores. Vanaf december worden deze kledingstukken voor een sociale prijs verkocht bij de ReShare Stores, de 10 tweedehands kledingwinkels van het Leger des Heils. De opbrengst komt volledig ten goede aan het hulpaanbod van het Leger des Heils.

Veel feestkleding wordt maar 1 of 2 keer gedragen en belandt daarna achter in de kast om er vervolgens niet meer uit te komen. Zonde, aangezien WE items never out of style zijn en van goede kwaliteit. Ze verdienen een tweede leven. Bovendien werkt WE Fashion graag mee aan het bouwen van awareness voor een meer circulaire fashion industrie.

De ReShare Store

De ReShare Store is een frisse en hippe tweedehandskledingwinkel van het Leger des Heils met fijn personeel met een luisterend oor voor wie wat extra aandacht nodig heeft. Er zijn 10 winkels in Nederland, onder andere in Den Haag, Arnhem en Rotterdam. De ReShare Store verkoopt mooie en kwalitatief goede kleding voor een sociale prijs aan mensen die weinig te besteden hebben, het milieu willen sparen of op zoek zijn naar iets unieks. De ingezamelde WE party items zijn in december 2018 verkrijgbaar bij de ReShare Stores. De volledige opbrengst van de verkopen komt ten goede aan het hulpaanbod van het Leger des Heils. www.resharestore.nl

Spread the sparkle

Van 6 oktober t/m 11 november 2018 kunnen klanten hun gedragen WE party items (Men, Women & Kids) inleveren bij één van de 100 WE store in Nederland. Van zwarte blazers en jurkjes tot volledige pakken en feestelijke accessoires. Alles wat glittert en schittert is welkom! Nadat de items zijn ingeleverd bij een WE store, worden deze naar een ReShare Store gebracht, waar de items verkocht worden voor een sociale prijs. Als dank voor het inleveren van de items ontvangen klanten een kortingscode voor 25% korting op een item naar keuze van de nieuwe WE party collectie.

Voor meer informatie zie: www.wefashion.com/reshare